Linaveannesi Kizlar yakin zamanda sut parasi ve dogum parasi alan oldumu?Calismayan annelerin sut parasi babanin adina mi yatiyor bilginiz varmi
annesinin_kizi Linaveannesi canım ben aldım eşim de aldı para eşimin adına 300 benim adıma 300 yattı ptt den aldık
Duruveannesii Linaveannesi 26 gün önce doğum yaptım 202 tl süt parası yattı benim adıma 300 tl henüz yatmadı
Goktug1308 annesinin_kizi hem sana hem esine mi 300 tl yattı benim bildiğim tek 300 tl yatıyor kadın calısıyorsa kadının adına kadın calışmıyorsa esinin adına.ben dogumdan bir hafta sonra 202 tl süt parası aldım 300 tl de ptt ye cocuk param yattı ama eşime yatmadı
annesinin_kizi Linaveannesi Goktug1308 Meriwa Eymnasf Ben çalışmıyorum eşim başvurdu sanırım e devletten orasını bilmiyorum eşime süt parası 300 bana doğum parası 300 yattı ikimizde aldık para Ödeme aşamasında diyordu ptt den gittim aldım canlarım ☺️☺️
Yenianne135 Goktug1308 peki süt parası için bir başvuru falan yaptınız mı? Kendiliğinden mi sisteme düşüp yattı?
Goktug1308 Aaaa56 ptt ye yatmıştır ptt ye gidip sorun haber verilmiyor paranız yattı diye e devlette de ödeme aşamasında yazıyor genelde
Dilanyavuz07 Ilk çocuğa süt parası babayin adına yatar oda 180 civarı bisey doğum parasıda 300 tl onuda anne çeker başka kimse cekemiyo
Aaaa56 Dilanyavuz07 süt parası ıcınde babamı basvuruyo esim calısıyo gözkmuyokı esm nsl basvuru yapablrki
Goktug1308 Meriwa 300 tl cocuk parası için cocugun kimliği ve hastaneden verilen dogum belgenle sosyal hizmetler il müdürlüğüne başvuruyorsun
Miyonunannesi Meriwa buna direk hastane basvuruyormus siz e devletten cocuk parası diye kontrol edip orada ödeme bekleniyor gibi birsey yazıyo bana öyle yazıyoken gittik sorduk yatmıstı
Linaveannesi Aaaa56 odeme asamasinda demek yatti demekmis canim bilgin olsun benim arkadasim ptt de calisiyo 1 ay olmus yatali ben de odeme asamasinda diye hala duruyorum
Meriwa Aaaa56 yatmış o cnm gidip alın kıyamam bilmeyince 1 aydır bekliyo dimi 😂 bu uygulamada olmasa napcakmışız bilmem🤣