kahvekokusuu 3 aylık bebeğin tam bir düzeni olmaz zaten, hala yenidoğan sayılıyor. 4 aydan sonra başlıyor uyku düzeni. Uyanıklık süresi de artıyor zaten 4 aydan sonra. Sizin yapabileceğiniz şu anda, bir düzenin alt yapısını oluşturmak. Yani uykusu gelince muhakkak yatırmak, uyku sinyallerini kollamak, bir destekle uyumamasını sağlamak mümkün olduğunca.