Muhammedyusuf aklıma gelmişken bide şöyle bı ayrıntı var bebeğimi yatırmadan önce odasında emziriyorum kesinlikle emmeyle uyku arasında bağlantı olmadığını kavraması için. Emziriyorum iyice karnını doyuruyorum. Sonra biraz oyun oynuyoruz bı 5 10dk daha sonra odasına götürüp altını değiştiriyorum pijamasini giydiriyorum eline kitap veriyorum beşiğinde. birazda kitap karıştırıyor kendisi bende resimlerle ilgili konuşuyorum. Resimde neler olduğunu falan. Bunlar bizim rutinimiz. Alt değiştirme, kıyafetlerini çıkarıp pijama giyme, kitap okuma, uyku. Yatırmadan öncede öpüp iyi geceler annecim diyorum. Bu tür rutinler oluşturmak önemli bebeğinizin uyku zamanının geldiğini anlamasını sağlıyor. Tabi bu saydıklarımı gündüz yapmak çok zor ve yorucu olur. Gündüz de önlüğünü çoraplarını ve yelegini çıkarıyorum. Anlıyor zaten hemen uyuyacağini. Dediğim gibi extra bı destek almadan eğitim almadan da bunu yapabilirsiniz. Sadece sabretmek ve biraz araştırma yapıp bebeğinize uygulamak gerekiyor. Ben eğitim almadım. Kendi araştırmalarimdan yola çıktım. Ben başladım arkadaşıma da söyledim onun bebeği 12 aylık oda başladı ve oda diyor çok büyük yol kat ettik diye. 1 saat 1 buçuk saat uğraşıyordum uyutmaya şimdi çok daha kısa sürede uyuyor diyor.