Miican 4 aylık bir bebeğe uyku eğitimi verilmez. Verse bile bozulmaya çok müsait olur çünkü en zorlu atak aylarından biridir. Uyku gerilemesi,.mizmizlik artık yenidogandan çıkma, diş dünyayı daha çabuk algılama yeni keşifler ve yeni beceriler kazanırlar. Bu yüzden bu bebeğin bir şekilde uyutulmasi gerekir gündüz de gece de. Kendi kendine uyumayı öğrenmemiz bebekler mecbur destekli uyutuluyor. Mesela oğlumu hiç ayakta sallamadim çok şükür ki kendi kendine uyuyabilen bir bebek gel gör ki atak donemlerinde yada yeni beceriler kazandığında uykuya çok direniyor. Haliyle uyutuyorm ben de destekle. Bebek arabasında yada yanına yatarak. Yani annelere yapıcı yorumlar yazarsak, onlar da eleştiriye açık olabilirler. Zaten tecrübe edinmiş anneler sormuyor bu soruları.