@Deletedmom4018 3,5 aylikken meme reddi ile başladı bizim sorun o sıra kilo kaybı olmasın diye sağıp verdim ama yeterli olmadı mamaya geçtik uygun olanından başlayayım dedim normal bebelac kullanıyorum hiç bir sorun olmadı şuan 5 ay 4 günlük sadece mama içiyor… Kilo alımı da gayet iyi doyuyor da gece 3 defa kalkıp mama yapıyorum 120 ml ya da 150 ml olarak.