hulya21 Deletedmom4018 benim bebegim45 günlük bebelac kullandım bebeğimin yüzünde Kırmızı kabarcıklar oluşmaya başladı bu durumu yaşayan var mı ? mecburen degiştirecm aptamil mi hip mi hangisini önerirsiniz
Deletedmom4018 hulya21 benim bebeğimde de var kırmızı kabarcık mamayla alakalı değil her bebekte olur. Hipp kullanmadim. Aptamil kullandım ama önermiyorum bizde aşırı gaz yaptı deneyenlerin yüzde 80 i gaz ve kabız yaptığı için tercih etmiyor
Zahra Benimde oğlum 9 aylık,7.ayindan sonra bebelac kullandık hiç-bir sorun yasamaadik şükür gaz aalerji yapmadi
mamAras Deletedmom4018 canım ben o hatayı yaptım bol su iç süt arttırıcı damla kullan belki çoğalır sütün olmasada sağmaya devam et en azından 1 hafta dene baktın aynı o zaman bırakırsın mamayla beslenen çocukta gayet sağlıklı oluyor ancak mama hazırlamak hele geceleri veya çocuk ağlarken eziyet oluyor
mamAras Deletedmom4018 bir termos al kendine bide yolda acıkırsa diye koca mama kabını taşımak yerine philipsin mama kabı var mavi alabilirsin çok kullanışlı oluyor
Deletedmom4018 [silindi] nerden aliyorusn cimri.com dan şimdi baktım 73 tl bebelac hold kargo bedava😒
elifinannesi53 Deletedmom4018 gold da sindirime yardımcı probiyotikler var canım normalde o yok sanırım
Aslmra80 Mervearas123 ben sadece bebelac sade almıştım bebeğim 1 ayda alması gerken kiloyu 15 günde aldı doktor mamayı kes dedi ben fazla kilo aldıran mama değilde normal kilo aldıran mama almak istiyorum o yüzden sordum size
Mervearas123 Aslmra80 Her çıcuğa göre farklılık yaratıyor demekkş bizimkini doyurmuyordu normaldi kilosu o kadar çok alması tabi