Vanilya ben anladım aptamilin yaptığını geri eski mamaya döndük biraz düzeldi ama midesini bozdu kabız oldu bu seferde anlamadim ki şimdi yine degistirirsem birşey olurmu acaba 🤔yani şuan humana kullaniyrouz sadece mama yedigi icin 3 günde bitiyor ve her 3 günde 85 tl veriyrouz yarın bebelac alsam hemen versem birsey olurmu ya korkuyroum yine gaz olcak huysuz olcak diye ama bebelac ta cok uygun fiyatli