Deletedmom5 F-Betul Merhaba, 4. Ay atağını biz ilk günden beri yaşıyoruz ama artı bir huysuzluk eklendi.. Sorduğum çoğu kişi çıkacak yeri belli dedi, çevremde çok var 4.ayda bebeği diş çıkartan, bakalım hayırlısı :)
Deletedmom5 DemirAilesi Kolik değil çünkü böyle bir bebek değildi kolik kendini en başında belli eder diye düşünüyorum. Atak+Diş aynı anda gümbür gümbür geliyor sanırım
DemirAilesi Deletedmom5 onda da belli bir süre ağlıyorlar ya o yüzden dedim mesela her gün aynı saatlerde ağlıyorsa o zaman öyledir ama diş + atak bir arada oldu mu vay halimize bizde öyleyiz şuan bizim sanırım azı dişler gelecek o daha da beter ağzımız yara da olmuş boğaza kadar 🤦🏻♀️ ah hayal bile edilemez derecede sıkıntı icindeyiz sabaha kadar ağlıyoruz uyumuyooz önceden sabaha kadar uyuyan bebek sanki bu değildi 🤦🏻♀️😭 çok sıkıntılı büyümek büyütmek Allah annelerin yardımcısı olsun
DemirAilesi Deletedmom5 Valla cocuk tam normele dönüyo derken diğer dişler geldi bizim sürekli bir sıkıntısı çıktı erken cıktı bizim dişler onunda stresi var birde kolikti 3 aya kadar kolikle uğraştık sonrada dişi geldi 🤦🏻♀️ 4. ayda 2 tane sonra 3 tane birden cıkardı derken cok zır günler geciriyoruz bunaralar 2 de uyanıyor ağlayarak cırlayarak kucağıma almak zorunda kalıyorum almayın diyoksr ama çocuk susmuyo o kadar ağlarken dayanamıyorum saat bası kalkıyoruz uyumamız da zor oluyo çocuk büyütmek gerçekten zor Allah ikizi olanlara üçüzü olanlara sabır versin
Oykutosum Deletedmom5 çok bilgim yok ama dikkatimi çeken yüzünü çizmiş olması oldu kıyamam ne kadar canı yanmıştır
Deletedmom5 Deletedmom418 Hem sivriler ısırdı hem kendisi çizdi 🥺 Bugün sağlık ocağına ebeye de götüreceğim bi
sinemin Deletedmom414 diş kremi var canım ondan kullanabilirsin benim arkadaşım aldı çok memnun kaldı
Deletedmom414 sinemin ben kullandımda hiç faydasını göremedim. Zaten süreklide süremedim zararı olur diye. Şapır şupur emiyor hemen
sinemin Deletedmom414 benim arkadaşm çok memnun kaldı 🤔benim kıZımında başlıyor şimdi bende almayı düşünüyorum
Deletedmom418 Deletedmom5 cNım daha kullanıcağın biley yok ki. Diş kaşıyıcı al. Jel falan kullanama bence daha minicik