Deletedmom418 Deletedmom5 yani benim iki yeğenimde biz kullanmadık anneleri dr. Diş jelleri dişleri çürütür derdi hep. Havuç verdik yeşil soğan verdk. Ağrısını alır yeşil soğan. Tercih senin.
Deletedmom5 Deletedmom418 Biz ablamın 2 çocuğunda da kullandık dişlerinde çürük yok, tek jele bağlayamam çürüğü, elbette kullanılmasa, ama çektiği bir acı var ise bir nebze hafiflesin, kaldı ki yerine başka dişler çıkacak :)
Asyuska Benim bebeğimin de bu şekildeydi kısa sürede çıktı dişleri,ilk çıktığında 4 buçuk aylıktı. Şimd 10 aylık ve 8 dişi var:) jel ve buz dolabında soğutulmuş diş kaşıyıcıları tavsiye ederim.
Deletedmom418 Deletedmom5 kullan canım inş rahatlar. Ama daha diş yok yani. Benim kızımda öyle. Yeri beyazlamamış bile
Deletedmom5 Deletedmom418 Teşekkür ederim, fakat belirttim elbette jel tercihim değil ama mevcut bir ağrısı var ise, yan etkisinden ötürü ağlamasına göz yumamam, masaj ve kaşıyıcı ilk sarılacağım şey olur ama gene huzursuz olursa süreceğim
Nltka Yani diş daha yolda değil gibi canım . Sıkıntısı başlamış ama . Oğlum 4 ayda başladı bu huzursuzluklara 6ncı ayında ikisini birden çıkardı . Böyle alt damak resmen iki tane bembeyaz bir haldeydi . Çıkmasına 5 gün kala artık huzursuzluğu öyle bir hal almıştıki çocuk ağlaya ağlaya kulaklarını koparacak sandım hep . Elimizi iyice yıkayıp masaj yapın diş yerlerine birde baş parmaklarınızla kulağına masaj yapın . O kadar çok ağladı ki çıkmadan bir gün önce içi dışına çıktı ağlamaktan kulağına mesaj dişine masaj derken yorgunluktan uyudu . Ertesi güne uyandığımızda bir adet dişimiz oldu 😂 o dişini kaşıyamadıkça hırslanıyor siz destek olun muhakkak . Yüzüne kulağına dişine masaj yapın tüm yüz etkileniyormuş o yüzündeki çizikler ondan yüksek bir ihtimal kaşıyamadıkça kendini çizerdi oğlumda . İnşallah en kısa zamanda çıkar kurtulursunuz diyecem ama çıksada diğer dişlerin gerginliği başlıyor 😂 ama çıkmaya yakın gerçekten ekstra ekstra bir huysuzluk ve canı yanıyor gibi ağlaması oluyor . Bir küçük kaşık calpol verdim ağrısını alsın diye bide 😊
DemirAilesi Deletedmom5 Valla cocuk tam normele dönüyo derken diğer dişler geldi bizim sürekli bir sıkıntısı çıktı erken cıktı bizim dişler onunda stresi var birde kolikti 3 aya kadar kolikle uğraştık sonrada dişi geldi 🤦🏻♀️ 4. ayda 2 tane sonra 3 tane birden cıkardı derken cok zır günler geciriyoruz bunaralar 2 de uyanıyor ağlayarak cırlayarak kucağıma almak zorunda kalıyorum almayın diyoksr ama çocuk susmuyo o kadar ağlarken dayanamıyorum saat bası kalkıyoruz uyumamız da zor oluyo çocuk büyütmek gerçekten zor Allah ikizi olanlara üçüzü olanlara sabır versin
BhrKrmn Deletedmom5 değil sanırım ya dis olunca orda sislik ve hafif yarik yarik belli oluyor sonrada patlıyor zaten