Deletedmom5 Arkadaşlar alttaki hafif beyazlık normal mi yoksa diş habercisi mi? Ben hiç bilmiyorum. Çok çok huzursuz hiç böyle değildi. Oğlum 4 aylık bu arada
Deletedmom414 Deletedmom5 değil kuzum benim oğlumun da öyleydi. 6 aylık oldu ama ne gelen var giden var. Çok huzursuz iki aydır ne geçirse eline ağzına götürüyor sinirleniyor. Diş kaşıyıcı aldım bi nebze rahatlatıyor ama diş dönemi çok zormuş😩
Prenses-annesi1 Deletedmom5 benim kızımda da var o beyazlıklardan 5 aylık huzursuz çok tedagil kullanıyoruz birazda olsa rahatlatıyor dişler yerleşiyormuş o yüzden bu huysuzlukları
Melek232020 Deletedmom5 Muhtemelen diş ağrıları başlamıştır. Biz üç aydır böyleyiz ama hala görünmedi dişimiz. Ağrıları önceden başlıyor maalesef. 🤦♀️
Asafeymeninannesi Deletedmom5 Bu belirtilerden 3-4 ay sonra incisi atmıştı oğlumun. Diş etlerine masaj yapmayı denediniz mi ?
TwinsmomDA Belli olmuyor tam dile doğru olan kısım şişmişse diştir. Ama şişmese bile etkileri önce başlıyor
Deletedmom5 Deletedmom414 Ya sabah 4 den öğlen 12 ye kadar sürekli ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım artık gerçekten çok zormuş
sinemin Deletedmom414 diş kremi var canım ondan kullanabilirsin benim arkadaşım aldı çok memnun kaldı
Deletedmom5 Prenses-annesi1 Bende bir çocuk doktoruna gideceğim diş yüzünden ise eğer gereken bir şey kollanacağım
Deletedmom5 Asafeymeninannesi Hayır hiç denemedim bugün aklıma geldi diş mi acaba diye baktım böyleydi, sizin bebeğiniz de çıkana kadar huzursuz muydu?
Deletedmom14 Deletedmom5 oy maşallah küçük ağzını burnunu kirpiklerini yerim onun .suratının tatliligina bakmaktan disine bakamadım 🤣🤣
Minikbimelek @Deletedmom5 canım ben de her huzursuzluğu her uykusuzluğu dişe yordum ama tam 8.ayında çıktı ve hiç ateş huzursuzluk filan olmadı hatta ben şans eseri dişinin çıktığını farkettim düşün yani arada huzursuzluk vs olabilir
F-Betul Deletedmom5 Merhaba, bilemiyorum biz de benzer durumdayız. Ben 4 ay atağı demiştim ama annem de diş olabileceğini söylüyor.
Deletedmom5 F-Betul Merhaba, 4. Ay atağını biz ilk günden beri yaşıyoruz ama artı bir huysuzluk eklendi.. Sorduğum çoğu kişi çıkacak yeri belli dedi, çevremde çok var 4.ayda bebeği diş çıkartan, bakalım hayırlısı :)