SDefneA ben de geçirdim mastit, ateş sıtma halsizlik… Çok ağır geçti, doktora gittim antibiyotik verdi ve sakın ha sakın sıcak uygulama yapma dedi,o iltihabı yayar dedi. Doktora gitmeden önce de sürekli sıcak uygulama yapıyordum o an rahatlatiyordu ama sonra daha şiddetli bir şekilde ağrıyordu. Nasıl ki sıcak uygulamayı bıraktım hızla iyileşmeye başladı canım.