Simay_Alya54 Yagmur46 bende sıra aldım kadın doğumda bakalım biraz korkuyorum endişeliyim gerci sizin dediğiniz gibi aşırı ağrı kizariklik vs yok ama biraz evham yaptım insallah normaldir herşey 🤲
KeremEfem Mastitte sütün tazyikli gelme durumu var mı? Benim göguslerim gece cok sertlesiyor ve bebek agzina aldigi gibi fiskirmaya basliyo .Bende cozum ariyorum sagiyorum fiskirma bitince devam ediyorm emzirmeye. Neden bu durumu yasiyorum bilmiyorum 😣
Esma1290 SDefneA haşlanmış lahana yaprağı ni buzluğa koyun. Buzlu buzlu göğsüne köy ağrısını anında kesiyor canım mutlaka ama mutlaka dene. Az daha müdahale edilecekti bana ucundan döndük inan
Melisinannesii SDefneA o kısmı iğneyle çizip boşaltman lazım. Haftalarca çektim. Sonra bi emzirme danışmnıyla görüşünce o söyledi ve rahatladım. Bebeğim 9 aylık hala ara ara oluyo
SDefneA Melisinannesii ucunda ama. közde soğanı ğişirüp yatarken yapıcam sabaha durucak iltihap boşalıymuş deniycem bakalım