Kızlar yaklaşık 17 gündür uğraşıyorum bu mastirle ateş olmuyor doğru düzgün kızarıklık yok ağrı var sadece ve baya büyük nasıl kurtulucam ben bu mastitten bebeğim ememiyor ucu yok şişlikten sağıp veriyorum sıcak suyla masaj yapıyorum bir de sıcak su torbası koyuyorum yine de geçmedi var mı benim gibi uzun sürüp kurtulan bu arada 2.antibiyotiği kullanıyorum 😔