Ben de bu konuda muzdaribim kullanmadığım hiçbirşey kalmadı ama fayda görmedim sadece bir ilaç yazmıştı doktor o ilaçtan sonra baya baya geçti ağırladı şuanda da çok hafif var eskiye oranla yüzde 80 azaldı dideral ilacın adı ama reçetesiz vermezler tabi doktoruna bir sor bakalım bunu bana en son yazdı doktor en az 6 ay kullan dedi ben 3 ay kullandım hemen etkisi oldu zaten ve o arada hamile kalınca bıraktım ve ınanır misin hamileyken bir kere bile basim agirmadi