Mom091 nane yağı tavsiye ederim. Hamilelikte önermişti bir tanıdığım. Migren atağı gelmeye başlıyor ya inceden, hissediyorsunuz zaten onu. Tam o sırada şakaklarınıza sürün. Ben alnıma, şakaklarıma ve burnumun altına sürüyordum. Hiç ilaç kullanmama gerek kalmıyordu. Tamamen kesmiyor ama dayanılacak kadar azaltıyor gerçekten. Arifoğlu kullanıyorum ben hala.