A_S_Y ihtiyaç yokken boşu boşuna mama verip şişirmeyin bebeğinizi tertemiz anne sütü varken, kilo sağlık demek değil ki ilk 3 ay ayda ortalama En az 500gram alması da normal sayılır 1 kg alması da, çocuk aç olsa çişli bezi olmaz lütfen kendinizi gereksiz şeyler için üzmeyin birsürü insan biberon mama kullandığı için meme reddi yaşıyor, bir sürü insan mama bırakmaya çalışıyor, doya doya evirip çevirip emzirin