Nilinannesiii Asyafatih harbiden kucucuk kalmis ne demek kadinin zaten bebegi atak doneminde eside doyuramiyon falan demis iyice sutu kesilsin mi yani biraz daha pozitif lutfen . Ki benim bebegimde 2.ayinda 4400 kiloda mama yiyip siisip 7 8 kilo olcagina anne sutuyle alt sinir 500 600 gr alsin opup basina koysun bence .
Blackkcat A_S_Y 2ay 7günlük benim oğlumda,eşinin değilde dr un dediği önemli,kaç kg doğdu,ayda 500-1000 gr normalmiş bu ilk aylarda öyleyse çok takılma,benimki baya aldı ama bana bile diyen oluyor mama ver senin sütün gaz yapıyor falan diye😏
minikailemmm A_S_Y sadece anne sütü alıyorduk 2.ay 5500 dü dogum kilosu önemli tabi aylık 500 gram ideal diyolar cnm biz 2900 dogmustuk ilk iki ay 1 bucuk kilo almıştık
A_S_Y Sentrk evet zaten meme reddi yaşadım şimdi yavaş yavaş toparlıyordu o yüzden kesinlikle biberon vermicem 😔
Kuzey A_S_Y benim kızımda 2 aylık 2700 doğdu şuan 4200 anne sütü almadı hiç yaramadı sütüm şuan mamayla almaya başladı. Ortalamanın altında ama sağlıklı kiloyu bu kadarda sorun etmeyin.
Blackkcat Asyafatih hiç hoş değil canım bebiş için küçücük demeniz arkadaşın zaten canı sıkkın,çok kişi var sizin bebeğiniz gibi kiloda olan normal bişey,4-5 kiloda olan var onlarda normal kıyaslamayalım ki üzülmesin annemiz🌸
Asyafatih Blackkcat sormuş küçük mü büyük mü diye küçük olduğunu dile getirdik.ne var bunda, mama versin çocuk toparlasin ne yalan söyliycem ki durduk yere alla alla. Sizde duyar kasmak için saçmalıyosunuz resmen
A_S_Y Nilinannesiii bi hesaplayım ama öyle çok fazla aglamaz ama biraz huzursuzdu demek ondanmış yani her verdiğim uyuduğum icin bende duyuyo sandım galiba
Nilinannesiii A_S_Y canim benim kzimda 2900 dogdu ilk ay 3900 2.y yani suan 4400 olduğu icin dr mama ver dedi. 5 gundur meme mama gidiyoruz ama sen sen ol mamayi verceksende biberonla verme bugun hicbir sekilde gogsumu almadi biberonun akisina alisti ve napicagimi bilmiyorum. Benim sana tavsiyem sik sik emzir baskada biseu yapma
Aci A_S_Y tatlım bende senin yasadiklarini bir bir yasadim ac diyen mi olmadi sutun yok diyende yaramiyo sutun diyende. Aldirma hic sakin sen bebeginle ilgilen. O saglikli olsunda kim ne derse desin hem mama ocu mu zararli bisey mi. Oyle olsa hangi anne verirki hiz uzulme sen
Ahmetayazmoms A_S_Y 2 ay 4 gunlukken gittik 5400 çıktı kilosu emziriyorum ama akşama kadar sütüm çok kalmıyor saat 8 9 gibi bir kere mama veriyorum sadece onun dışında emiyor
Umay_ A_S_Y benim kızım da iki aylıkken sizinki kadardı kilosu 3.100 doğdu. Doktor bize de 150 200 gram kadar az almış daha sık emzir dedi. İki saatte bir iki meme verdim sürekli. Gece hariç. Gece ne zaman uyanırsa verdim. Şu an 4 aylık kilosu 5.8 oldu. Doktor gayet iyi dedi. Ben de minyonum eşim de. Bizden iri bir bebek çıkmaz zaten😊 Demek istedigim sütünüz varken gereksiz yere mamaya başlamayın. Sütüm yetiyor deyin ve kararlı olun. Olumsuz düşünceler sütünüzü ver azaltır. Kendi kafanıza göre değil de doktora danışarak hareket edin😊😊
Onmer-Defne123 A_S_Y doktor sorun etmiyorsa sizde sorun etmeyin. Benim kızımda 2 aylık olduğunda 4565 gr Dı üzülüpte boşuna kendinizi strese sokmayın. Sağlıklı olsunlar yeter her çocuk kilolu olacak diye bir şey yok
A_S_Y Onmer-Defne123 işte doktor bana bıraktı yani ister ver ister verme dedi şuan kilosu sınırda dedi ama az demedi
A_S_Y Nilinannesiii ay ben zaten meme reddi yaşıyorum ki beni zaten almak istemiyo o zamn mamayı vermeyim ya
Babyone A_S_Y bebegınızın dogun kılosuyla alakalı bı durum. Bıde sız mamayı dırekt kılo mu aldırr sanıyosnz. Bazı bebekler mamaylada az kılo alır yapısıdır o durum. Anne sutunu mıktarla kıyaslamayın sut bebegın saglıgı ve bagısıklıgı ıcın en guzelıdr. Doktorunuz kılosunu yetersz bulursa mama takvıye edın ama sonunda bebek ya memeyı ya da bıberonu tercıh edıcektr suan cok kucuk oldugu ıcın. Bol bol emzırın bosaltın goguslerınızı. Stressz olun sutunuz yetıcektr . Mıktr ve kılo dsnmeyın saglık önemli olan👍
Damlapilatin2020 A_S_Y şu eksik akıllı koca ve kaynanlardan çok sıkıldım. Bak bi bebeğin kilosu doğum kilosuna bağlı olarak her ay ne kadar aldığına bağlıdır. 3 kilo doğan bi bebekle 4 kilo doğan bebek bir değil. Her ay 600gr ve üstü alıyorsa bu çok normaldir. Benim bebeğim 3kilo doğdu. Her ay 1 kilo alıyor şuan 3 aylık 6 kilo her ay aldığı kilo önemli. Ben mama kullanıyorum. Benim kardeşimin kizi 3 aylıkken 9 kiloydu hızlı aldı 5 aylıkken birden zayıfladı bi deri bi kemik kaldı. Sen fazla kilo meselesini takma zaten ek gıdaya başlayınca kilo alcak, zaten diş çıkınca zayiflicak, zaten hareketlenmeye başlayınca kilo vercek. Benim 2. Bebeğim o yüzden bazı şeyleri ilk bebekte kafaya taktım ama bunda hiç umursamadan büyütüyorum 3 ay geçmiş bile
alisinasmom A_S_Y bebeğiniz sütünüzle doyuyorsa ağlamıyorsa mamaya başlamanın anlamı nedir Allah aşkına? Eşiniz çok biliyormuş gerçekten. Bebeklerin kilosunu kıyaslamayın her bebek farklıdır. 5 kilo bebekle 4 kilo bebeğin farkı yok çocuk doktorlarının gözünde emin olun. Sütünüze güvenin emzirin bol bol. 💙
Blackkcat Asyafatih yeni farkediyorum mesajınızı,küçük de değil küçücük yazmışsınız,lütfen kırıcı yapınızın farkına varın yanlışınızı kabul etmek yerine beni duyar kasmakla eleştiriyorsunuz,kaldı ki duyar kasayım sizin gibilere çünkü toplumda sizden çok var..
duygu00 A_S_Y kendinizi yetersiz hissedeceğiniz bir durum asla söz konusu değil. Herkesin bünyesi farklı geçen bi post gördüm sütümü nasıl azaltabilirim diye. Hanımefendi doğru düzgün yemek bile yiyemiyormuş ama sütü fazla imiş bünye meselesi dedim artık ben. Benim de gün içinde doyuruyor sanırım bebeğimi ama akşam olunca yorgunluktan mıdır nedir süt yetmiyor çocuğa bende çareyi her emzirme sonrası sağmakta buldum gece yatmadan da sağdığımı veriyorum. Süt için bol bol uyamak lazım ama bebekler uyutmuyor ki . O yüzden üzmeyin kendinizi. Bence kilosu az değil sağlığı yerindeyse iyi bile ama gönlün rahat edecekse az az mama verebilirsin. Ama emin ol sütün yetiyordur hiç üzme kendini