Asyafatih A_S_Y bnm.bebegim.masallah nazar değmesin 2 aylıkken 6280 grm di sadece annne sütü veriyorum. Mamayla destekle küçücük kalmış çocuk, daha rahat edersin hem. Ayrıca memeni bırakır diye korkma hiç bişey olmaz ben ara ara veriyorum
Nilinannesiii Asyafatih harbiden kucucuk kalmis ne demek kadinin zaten bebegi atak doneminde eside doyuramiyon falan demis iyice sutu kesilsin mi yani biraz daha pozitif lutfen . Ki benim bebegimde 2.ayinda 4400 kiloda mama yiyip siisip 7 8 kilo olcagina anne sutuyle alt sinir 500 600 gr alsin opup basina koysun bence .
Blackkcat Asyafatih hiç hoş değil canım bebiş için küçücük demeniz arkadaşın zaten canı sıkkın,çok kişi var sizin bebeğiniz gibi kiloda olan normal bişey,4-5 kiloda olan var onlarda normal kıyaslamayalım ki üzülmesin annemiz🌸
ikizannesi2 A_S_Y şütfen kıyas yapmayın, önemli olan doğum kilosu ve sağlığı.. benim kızlarım 1570 ve 1740 doğdu şuan 7 aylıklar ama ben kimseyle kıyas yapmam çünkü her bebek kendine özel
A_S_Y Aci doğru konuşuyorsunuz teşekkür ederim ama işte sanki mama verince insanlar seni yetersiz anne gibi görüyorlar zaten sürekli bi sütün yetmiyo baskısı vardı şimdie böyle olunca üzüldüm bian
Aci A_S_Y tatlım bende senin yasadiklarini bir bir yasadim ac diyen mi olmadi sutun yok diyende yaramiyo sutun diyende. Aldirma hic sakin sen bebeginle ilgilen. O saglikli olsunda kim ne derse desin hem mama ocu mu zararli bisey mi. Oyle olsa hangi anne verirki hiz uzulme sen
Onmer-Defne123 A_S_Y doktor sorun etmiyorsa sizde sorun etmeyin. Benim kızımda 2 aylık olduğunda 4565 gr Dı üzülüpte boşuna kendinizi strese sokmayın. Sağlıklı olsunlar yeter her çocuk kilolu olacak diye bir şey yok
Sentrk A_S_Y yok kuzum kusmada yapmiyor o kadar bebegimde..ama ben gaz damlasida kullaniyorm…baktim doymuyor mu 60 cc mama yapiyorm doyunca mışıl mışil uyuyor…
A_S_Y Agustosbocegi yani işte bu gün kocam banada sen bu çocuğu doyuramıyon diyince üzüldüm sanki kendi cok iyi biliyormuş gibi
Sentrk A_S_Y mamayada ben covide yakalaninca kaynvalidmler bakti onlar mamayla beslediler iki hafta,mama alinca kilosu hemen farketti,cunku benm sütum cok yaglu diil o yuzden bende mamaya devam ettim gunde iki,uc defa veriyorm..
Agustosbocegi A_S_Y duyma canim ben hem onun hem kaynanamlarin hergun dediklerini duysam sutum kesilirdi ben artik mama aldirip yapip yapip cocuga vermedigim cok anlarim oldu ama arkamda doktorum vardi sende dinleme kimseyi doktorun kullan dediyse bir ay denemelisin ama once kendi emzirip sonra mama ver bu arada findik ceviz tayin bol bol ye sutun yaglansin memeni sonuna kadar bittirttir bebegine
Nvn09 A_S_Y Benim kızımda 2 aylıkken 4300 kg idi bugün 3 aylik kontrolüne götürdüm 5400 olmuş kilo alımı normal ama yinede zayıf ve ben mamada takviye ediyorum bunyesi bu şekilde minyon olacak üzülmeyin
mnnakanne A_S_Y kaç kilo dogdu aylık 1 kilo aldıysa iyi canım benim oglum 4.300 dogdu iki aylıkken 6.750 di anne sütü alıyo sadece
ikibidikinannesi A_S_Y benim oğlum 3200 doğmuştu 2 aylıkken 4600dü bence kötü değil kilosu doyduğundan eminseniz doktorda mama verin demiyorsa kilosu az demiyorsa emzirmeye devam edin
SemaNur-Muhammed A_S_Y buna bence doktor karar vermeli canım doğum kilosu önemli ilk olarak eğer doktorun yetersiz gördüyse tabi ki mama der bu arada çişli bez sayısı nasıl ?
Kubrabazl-80 A_S_Y doktorun mama ver diyorsa ver her çocuğun gelişimi Farklı benim bebeğim 34 günlük kg iyi ama ben hem emziriyorum hem mama veriyorum sütüm az cocuk doymuyor çünkü çok üzülüyorum mama veriyorum diye çevremde herkes mama veriyorum diyince ya da görünce O kdr büyük tepki veriyorlar ki o yüzden psikolojimi bozdular mama vermesem bence benm bebeğmde kg almaz