A_S_Y bak canım burda benimki 1 aylık 5 kilo, 10 günlük 20 kilo diye saçma sapan ego kasanları okuyup üzülme bi kere. Benim kızım da 2900 doğdu. Sarılıktan dolayı mama takviyesi aldı günde 1-2 kere. Sonra sütüm az diye almaya devam ettik. İlk ay 3800 ikinci ay 4600 oldu. Doktorum ısrarla gayet sağlıklı bir kızın var, mama kullanarak boş kilo aldırma diyor. Aylık en az 500-600 gr alması yeterli. O şu an 10 kilo olan bebekler birkaç ay sonra dönerken, otururken, sürünürken sorun yaşayabilirler. Çünkü kemikleri güçsüzken fazladan yük oluyor vücutlarında, taşıyamıyorlar. Üzgünüm ama sadece yerinde yatan bebekler olabiliyorlar. Doktorun mama ver demediyse verme lütfen. Bir dahaki ay düşük kilo alırsa zaten başlatır…