tarcinkokusu14 ben 20 gün yattım,benim ki bir çizgi şeklinde inmişti, hastaneye yatışta daha da çok yayıldı,orda gözlem altında olması evden daha iyi merak etme canım, insallah oda sağlıkla atlatır, ama ben DGM snrasi hemen kapmistim, enfeksiyon 180 kere çıkmıştı, serum vitamin antibiyotik tedavisi uygulayacaklar,