tarcinkokusu14 ben geçirdim 24 haftalık hamileyken 11 gün yattım hastanede bebeğe pıhtı atmasın diye kan sulandırıcı iğne yaptılar her gün .
yoğun bakıma almayı düşündüler ilk gittiğimde nabzım yüksekti nefes almakta güçlük çekiyordum ateşim de yüksekti çok şükür ateşim düşünce servise yatırldılar 2-3 gün oksijen takıldı her gün bebeğe nst çekildi 3 kez .
ferah tutun içinizi eşimde geçirdi bugün 28 gün falan oluyor sanırım daha iyi o da .
sizede çok geçmiş olsun