Ozget çok sağolun Allah razı olsun 🤲 7. Gün ve bir belirti yoksa bulaşmamış olmasi olası ama siz tedbiri devam ettirin. Mesela sarımsak bunu bir dis çiğneyin her gün bı tane. Suyunuza limon katın öyle için. Eğer evinizde varsa zencefil zerdeçal ve tarçın çayı yapın içine bal limon koyarak için. Udihindi yagi varsa (ki yoksa aldırın mutlaka) bağışıklığa birebir diyebilirim bir çay kaşığı için günde . C vitamini ağırlıklı yiyin. Kemik suyunuz varsa kemik suyu çorba için . Kekik çayı ada çayı bunları ara ara tüketin. Sirke için. Sumak katın salatalariniza. Bakın ben bunları yaptım çok ağır geçirdim ama ilaç kullanmadım atlattım sayılır hafif ağrım var şuan . Eşim icemedi yiyemedi bunları gastrit var midesinde o yüzden onun ilerledi ilaç da vermemislerdi zaten. Virüs bitse bile devam etmeyi düşünüyorum bağışıklık için birebir bunlar tekrar yakalansak bile hafif geçirmek için.