mhmt123 canm benimde öleydi başta aç kaldı bebeğim mama verdm biraz ama göğsümü de hep emzirdim veya sağdım. Bol su ve süt artırıcı çay iç dedi doktor. Rezene de iyi arıtıyor ben humana anne çayı içtim, hipp anne çayı da içtim birer kutu bitirdim ve bazen de iki sallama rezene çayı yapıp içtim. Bir de yengem dereotu çok sütünü artırdığını söylüyor. Tabi en önemlisi stres benm üzüntüden azalmıştı, doktor stres çok etkili üzülürsen hiç çoğalmaz sütün demişti.