Biogaia ve relactaz ı dün verdi doktorumuz bize de gaz sancısı için oglum 1 aylık oldu da. Relactaz ı her emme sonrasında ver dedi ama biogaia yı Nasıl kullanacagımı anlamadım Siz nasıl kullanıyosunuz gaz sancısı sıkıstırınca mı yoksa gun ıcınde normal ilaç takibi yapar şekilde vakitli mi onu anlayamadım