Anaogul ya cnm esım ılac kullanmamaktan yana hatayya ılac almaz banada ıcırtmez bebegede ıstemıyor delı ettı benı huyynu bılıyorum dedı ıste eczacı oyle dedı ınamadım ben ama cunku huyunu bılıyorum hayatta ettı etmez bıde dıyor gazı olunca ver duzenlı kullanılmazsa nasıl gececek bu gaz aklım almıyıe