Zeynepazram ben şu an bile pamuklu pijama takımıyla giydiriyorum yine de soğuk vücudu. Evimiz kuzey cehpe güneş almıyor, eviniz güneş alıyorsa, sicak oluyorsa 1,7 tog yeterli olur. Magazadan gidip alma şansınız varsa inceliğine kalınlığına bakarak alın derim.