Zeynepazram kaansmom merhaba evet bende yarın 1.7 alcam 2.5 cok kalın birde calısan terlerse bu cok kalın oldugu ıcın gec kurur hasta olur dedi
SeverusSnape nane yatak odasında kapalı balkon var, camı üstten açık oluyor o yüzden öyle giydiriyorum :)
Anne_6 Zeynepazram hem pijama hem uyku tulumu çok gelir. Bizim ev 22 23 derece. Sadece kolsuz zıbın be uyku tulumu giydiriyorum. 2.8 tog LCWaikiki den aldım. Hiç terlemiyor. Sıcak bile geliyor hatta. Pijama giydirecekseniz uyku tulumunu ince alın
Biricik01 Mom4775 23,24 derece evim .1,7 tog gercekten cok ince.Bakarak alma şansınız varsa kalinligina bakın derim.2,5 tog alin zibinla yatırırsınız.Ben pisman oldum 2,5 tog almadığıma
Mom4775 Biricik01 bugün baktım lcw da gerçekten bana da çok ince geldi. Biz şu an yün yorganla yatıyoruz. Ama burda yazılanlar kafamı karıştırdı. Zıbınla bile değil sanki pijama takımıyla yatar gibi 2.5 togla bile.
Biricik01 Mom4775 bende burda yazilanlara bakarak 1,7 tog almıştım.Sanirim herkesin evi hamam gibi 🤔 aynen evinizin sicakligina gore icine pijama da giydirebilirsiniz
Sevgilimmm balporsuguu hayır uyku tulumu giydirince üzeri ortulmez. Etiketinde de yazar zaten örtmeyin diye. Uyku tulumlari buna göre üretiliyor zaten
balporsuguu Sevgilimmm netten sipars verdim tog tablosu ve etiketi yoktu canim sadece fiyat etiketi gondermisler.Tesekkur ederim bilgi icin