lydia91 Zeynepazram ben doğumdan önce lcwden 2.5 tog almıştım ama aşırı kalın yani pişer çocuk onunla kullanmayacağım o yüzden 1.5 tog alıcam şimdi. Ama lcw mi e bebek mi bende kararsızım
Biricik01 Zeynepazram 1.7 tog ince bana göre bnde aldım lcw dan.icine pamuklu pijama takımı giydiriyroum,kombi de yanıyor ama gece kızımı kontrol etmek için dokunuyorum vücudu soğuk. Keşke 2,5 tog alsaydim pişman oldum.
Zeynepazram Organiktavuk 12-18 ayda boy 86 kg 10-11 dıyo 18-24 ayda boy 92 11.5-12 dıyo boylar uzun ama kg olarak dar olur mu ya seneye kadar
Organiktavuk Zeynepazram ben 24-36ay aldım kızım 88cm 11,8kg kolları ve bacakları bir tık uzun birer kere kıvırdım en olarakta gayet iyi gece foto atarım istersen
Mavidilek Küçük Bebekler için de ihtiyaç duyuluyor mu acaba ? Bizimki iki aylık henüz pek hareketli değil ama hareketlenmeye başlayınca ihtiyaç duyar mıyız ? Var mı kullanan daha önceden ?
Zeynepazram Mavidilek benım 10 aylık yeni alıcam dhaa öncesi kalın giydirip üstünü örtüyodum ama simdi üstünü örtürmüyo uykusunda bıle acıyo hemen bence su an almanıza gerek yok üstünü örtüyosa
Tugbadrsn Mavidilek Bence sizinbenepe gerek yok çünkü dönme hareketi vesairesi yoktur üstünüde açmaz ana büyüdüköe iş değişiyor hiç örtmek istemiyorlar bende hep badi yelekle uyutırdum üstünü açtıpı içinş imdi tulum aldım yıkadım geö kuruyor bugün denicem😃
Tugbadrsn Zeynepazram Sonra bi baktım e bebepe orda bazı ttulumların özeliğinin içinde yazıyormuş buda bilgi oldu aklıma bidaha daha dikkatli olur alırım 😁😁
Zeynepazram Organiktavuk ben hangi beden alıyım sence canım boyuna kg suna göre 10 aylık 8.200 kg du en son 68 cm
Zeynepazram Organiktavuk yukarda beden tablosunu yazdım sana boy olarak baya uzun ama kg olarak dar olur seneye sankı
Zeynepazram Biricik01 ama ben kısın içine yarım kol ustune uzun kol ve alt giydiriyorum yinede ince mi olur ya 🙄
Mom9 Zeynepazram 21-22 derecede ideal olan 1.5-1.7dir elyaflı olmamalı %100pamuk olmalı. Pijama takımı üstüne giydirmeniz yeterli
Zeynepazram Mom9 su an evde gıydıgı var bir tane tog yazmıyordu normal tulum gıbıydı ama kalın %100 pamuk ama sıcak tutmuyo pijama takımı üstüne giydiriyorum
Efeincir Zeynepazram e bebktekini al o zaman biz klima kullaniyoruz yattigimiz odada isitma yok o yuzden lcw 2.8 aldim ben
Organiktavuk Zeynepazram kilo aşırı almıyorlar canım 12.aydan sonra durdu mutlaka alacak ama beni bu sene idare etse yeter rahat şuan