Zeynepazram ben geçen ay baktım e-bebek uyku tulumlarına, mesela kızım 15 aylık ve 1,5 yaş alayım dedim ama tulum resmen 2 yaş üzeri için yapılmış kadar büyük.
yani e-bebekten alacaksanız kesinlikle mağazadan görerek alın derim. bedenleri o kadar büyük ki 1,5 yaş tulumu görünce inanamadım ben. etiket mi yanlış basılmış acaba diye bile düşündüm.😄