Perihann
Valla şöyle diyim ben istanbuldayım lanet olsunki 4 aylık bebekle gidip test vermek zorunda bırakıldım bir hafta geçti filyasyon ekiplerini bekledım evde bebeğim var gelip evden test yapın dıye defalarca aradım ben ayrı aile hekimimiz ayrı fakat çok yoğunluk var ondan dolayı gelmediler bir türlü siz kendı ımkanınızla gıdıp test verin belirtiniz varsa denildi bende daha fazla dayanamadım sinirden gidip kendim test yaptırdım eğer istanbuldaysanız eve gelip test yapmalarını beklemeyin derim kendiniz bir şekilde tedbir alıp test verin. Öyle yoğun ki test sonucum 3 gün sonra çıktı.