Perihann Çocuğunuzu düşünüyorsunuz ama başkalarını düşünmüyorsunuz. Ne demek ismimi vermeyin, ne kadar bencilce bir davranış. Belki hastalığı kaptınız o zaman ne olacak? İsminizin verilmesi lazım, apartmanınızdaki insanlar da ona göre davranır. Ayıp, günah denen birşey var ya! Zaten sizin mantığınızda olanlar yüzünden bu durumdayız şuan. Keşke sadece kendinize zararınız olsa ama işte işin boyutu bu değil. Toplumu da düşünmek zorundasınız..
Buarada inşallah hastalığı kapmamışsınızdır, moralinizi yüksek tutun, bebeğinizi bol bol emzirin.Siz bol c vitamini tüketip emzirin.. Olursa da kolay atlatıyor çoğu kişi telaş etmeyim..