Dayim bize gelmişti pazar gubu annem rahatsiz oldugu icin bende kalıyordu onu görmeye. Oğlumu öptü bir anlik boşluğuma geldi😔 ve yengem o gub teste gitti bugub sonucu cikti pozitifmis ama dayimfa belirti yok diye test yapmmamislar😢 cpk korkuyorum nolur dua edin dayin negatif ciksib😢 bende belirti yok oglumdada yok bugun 4.gun asiri korkuyorum nasil anlicam ya varsaa😢😔 böyle bir aptalllik nasil yaptim ya kac gündür yeidgim ictigim zehir oldu sabaha kadar oglumu kontrol ediyorum😢 napicam ya yengem bizim adimizi vermicek saglikcilar ilac getorceknis yengeme dayimda daha test vermedi bende yemgeme bizim adimizi verme biz kendimiz izole ederiz dedim. Korona ciktigindan beri sadece hastneye gittik bu kadar dikkat ettim simdi insallah dayomddada yoktur😢😔