Minikannesi00 bana heme başla demişti doktor 40. Im çıkar çıkmaz regl olmaya başlamıştım.Ben eşim korunurken evlendiğim ay hamile kaldım riske giremezdim bebeğim de kolik bebek çok fenaydm o ara hatta spiral taktırcaktım denk gelmedi doktorda hergun aynı saat de içip hiç bırakmaZsan tam koruma sağlar demişti kadın doğumcu