Minikannesi00 Ben bebeklerim 3 aylık olduğunda kullanmaya başladım ,şu an 2.kutuya gectim.İlk kuyuda bir hafta kanama oldu ama sonra kesildi bu ay da hiç kanama gelmedi zaten.Bebegi emzirirken bir sakınca olduğunu susunmuyirum ve duymadım da açıkçası Cerazette için