Minikannesi00 Kızlar siz kaçıncı ayda başladınız bunu kullanmaya , aile hekimliğindeki ebe şuan içmeni önermem dedi . Bebeğim 3 aylık. Fikirlerinize ihtiyacım var ,sizde ne gibi yan etkiler yaptı
Efekusunannesi Minikannesi00 canım 40ım çıkar çıkmaz doğumumu yaptıran kadın doğum doktorum kullanabilirsin dedi kullandım 3ayıma kadar bebeğimi emzirdiğim için kullandım ara kanama yaptı bende butun dengemi bozdu 10gun regl oldum btti 3gunsonra bir daha başladı bir hafta daha kanamam oldu dengemi bozdu tamamen hatta bu ayda 8 gun gecıktı bebeğim 5aylık emmeyi de bıraktı bende baska hap aldım ama herkesteaynı etkiyiyapmıyomuş onuda söyleyeyim hergun aynı saatte hiç bırakmadan içmen gerekiyo haberin olsun
Kuzumveben Minikannesi00 ben 40im cikti basladim doktorum yazdi bir sene kullandim sutumu etkilemedi bebegim emdi hep mama kullanmadik ama yan etki olarak ilaci kullandigim surede adet hic olmadim doktorum bu ilaci kullanirken adet olabilirsinde olmayabilirsinde demisti suan yasmin kullaniyorum emzirme donemim bitti
Huriye48 Minikannesi00 bana da ebe kullanma dedi ama dibnlemedim kullandım, ama hormonları bozuyor vücudun alt üst oluyor , en azından ben öyle oldum ve bıraktım
Samya Minikannesi00 bebeğim 14 aylık 2 ay önce ilk defa kullandım 1 kutu kullandım bıraktım 3 ekimde adet olmam lazımdı olmadım bende kullansam hiç olmayacam herhalde ama vazgeçtim kullanmayacam hala olmadım ☹️
Minikannesi00 Efekusunannesi hmm sağol canım, benm bebeğimde 2 aylıkken sordum bebeğin küçük kullanma dedi . Bende kararsz kaldım açıkçası. Bazılarında da kullandığı sürede hiç adet görmeme gbi durum oluyormuş . Peki kilo alma vs. Farklı yan etkiler gözlemlediniz mi ?
Minikannesi00 Efekusunannesi bişey daha sorucam canım, istediğim gün başlayabiliyormuyum mesela bugün adetimin 4. Günü başlasam olur mu
Efekusunannesi Minikannesi00 yok kilo alma gbi bişey gözlemlemedim ama dengesizlik yapınca bebeğimde emmeyince bende başka ilaca geçtim emzirmediğim için emzirmeye devam edersen iki aya duzene girer demişti doktorum tan etkiler vucut alısıncaya kadar olurmuş çok kanamam olunca doktora tekrar arayınca öyle demişti.
Efekusunannesi Minikannesi00 bana heme başla demişti doktor 40. Im çıkar çıkmaz regl olmaya başlamıştım.Ben eşim korunurken evlendiğim ay hamile kaldım riske giremezdim bebeğim de kolik bebek çok fenaydm o ara hatta spiral taktırcaktım denk gelmedi doktorda hergun aynı saat de içip hiç bırakmaZsan tam koruma sağlar demişti kadın doğumcu
Leylamoms 48nci gunde başladım aktif olarak emziriyorum herhangi bir yan etkisi olmadığını söyledi doktorum. Henüz bir kanama vs de yapmadı
Minikannesi00 Leylamoms ilk başladğmda kaç gün ek koruma yapmalıyım canım. Hap ne zaman etki gösterir ,bide istediğim gün başlayablrmym
Minikannesi00 Kuzumveben canım kaç tl ye alıyordun sen ,birde kullanmaya başladğmda ne zaman sonra koruma sağlar
Kuzumveben Minikannesi00 50 liraydi ama bir sene oldu birakali canim suan ne kadar bilmiyorum arastirdin mi bilmiyorum diger dogum kont haplarindan farkli saati saatine icmek cok onemli birde bir kutu bitiyor ara vermeden digerine basliyorsun ilk bir ek koruma yapmistik biz ve hep geri cekilme ile kullandik aklinda olsun tek guvenemedim
Leylamoms Minikannesi00 ek koruma bilmiyorum ben ilk 1 hafta temassız geçirmeyi düşünüyorum 😅 istedigin her an başlayabilirsin dedi doktorum regl gününü beklemeye gerek yokmuş
Minikannesi00 Huriye48 anladm canm herkeste farklı oluyor o zaman . Cinsellik açısından isteksizlikmi yaptı acaba ?
Sevinc543yakut Bende kullanıyorum sinir yapıyor bana 4 aydır kullanıyorum 1 kez ader oldum oda oldu olmadi arasi kanamam hiç olmadi
Minikannesi00 Kuzumveben araştrdm canımda kutusunda ilk 7 gündennsonra işe ysrayacağı yazıyor . Bu ayda bekliyip diğer ay mı başlasam acaba bebeğimde 4 aylık olmuş olur