Canaryy Sedefinpamugu enim bebegim de 4aylik. Kendi cocuk doktorumuza sunnet ettirmeyi dusunuyorum dedigimde, pipi bolgesi yagli, 1 yasini bekleseniz iyi olur zaten bizim hastanede 1 yasindan once yapmiyorlar dedi. Baska doktora da danismayi dusunuyorum
Sedefinpamugu Canaryy özel mi devlet mi canım aynısını söyledi iste bizim doktorda demek ki böyle vakalar var Bişey diyemeyiz tabi
Sedefinpamugu Htc3258 ah salaklığın iste kuzum doğar doğmaz yaptirmaliydim ama iste bilemedim elimde varmadi sonra bide ev taşıdık falan derken kaldı kaldı gitti 😔
Htc3258 Sedefinpamugu başka bi doktora da sor kuzum istersen en azından ayaklanmadan olsun acı çekmesin yavrum bence kilosu buna engel değil tam bilmiyorum ama hiçte duymadım kilosundan dolayı sünnet edilmeyen çocuk
Sedefinpamugu [bilinmeyen] yok canım ya dediğin gibi ne kadar erken okadar iyi sonradan gelsede aklım başıma ins sizinkide olur erkenden sıkıntısız geçer bizimki biraz daha bekleyecek simdilik
Canaryy Sedefinpamugu ozel hastane. Medipoldeki doktor. Ben 6ay dolmadan lokal anesteziyle yaptirmak istiyodum ama bakalim bir doktora daha doracagim
Sedefinpamugu Htc3258 tam olarak kilodan değilde bu kasigi biraz yağlı oluyor ya ozaman da pipisi içine doğru gömülüyor baya ondan iste
[silindi] Sedefinpamugu yaptırsanız da yeniden sünnet olmak zorunda kalabilir o yüzden yaşını bekliyorlar böyle durumlarda
Sedefinpamugu Canaryy yok canım ya iyice inandım sonuçta niye yapmasınlar demekki gerçketen sıkıntı olabiliyor ama tabi bi doktora daha sorun bakalim bi
[silindi] Sedefinpamugu çalıştığım osgbde doktor bey ayrıca sünnet yapıyordu oradan biliyorum bu durumu. kilolu ve sünnet derisi yapılık bir çocuğu iki hafta arayla sünnet etmek zorunda kalmışlardı ve çok fazla kanaması olmultu çocuğun. normalde beklenmesi gerekiyordu ama ailesi ısrar edince bunu yaşadılar
Canaryy Sedefinpamugu evet tabi sorun olacaksa yaptirmam da bunu diyen cocuk doktoruydu . Bir de uzman gorsun istiyorum. O da olmaz derse erteleyecegiz artik
Gokceperi [bilinmeyen] cnm 43 gunluk oğlum yeni yaptırdım 2 gun once evet ilk başta cok aglıyo ben giremedim içeri :( 15 dakka surdu bittiğinde girdim içeri sesimi duydu oğlusum hemen gozlerimi actı guldu resmen 😊 ve 2 gundur hiç sorun yaşamadık allaha sukur ve hiç ağlamadıda bidaha altını actıgımda falan..
Ttgb255 Benimde dayımın oğluna utangaç pipi içeri kaçıyor yapamayız dediler 1 yaşından sonra operasyon ile yapacağız dediler 😐 ama ben oğlumu kilo sorunu utangaç pipi sendromu gibi durumlara gelmeden 2 haftalık Ken sünnet ettirdim ğstelik 3 güne kabuk bağladı asla sünnet acısından ağlamadı hissetmedi bile dikiiş vs gerekmedi 1 haftaya hiçbirşeyi kalmadı herkese tavsiye ediyorum aman doğar doğmaz yaptırın diye
Sedefinpamugu Ttgb255 bencede Ya kesinlikle bende tavsiye ediyorum artık ben her ne kadar geç kalmış olsamda