Sedefinpamugu benim oğlumda kilolu 3 aylıkti 7.500 gramdi aynen pipisi icerideysi ama sünnet oldu ve iyi ki de olmuş şuan 4 Aylık. Ve hala içerde :)) kilosu azalınca Normale dönecekmis o zamana kadar ayaklanmaya başlayacak senin içinde onun içinde Zor olur