Esomami Sedefinpamugu bnm ki cnm oyleydi 11aylik oldu halada icindedir pipisi suan 3 yasndayz nezaman cikar bilmem😂
Esomami Sedefinpamugu 11 aylikken yaptirdik doktor gomuk pipili dedi devamli pipisini her bez degistirmede disari ittirin yapismasn dedi cok dikkat ettik 3 yasindayz hala icindedir yapisma olmadi ama oyle hala yani
Esrasuleymanoglu Sedefinpamugu sünnetçi dediki eğer şimdi yaparsam ilerde yapılmamışa benzer dedi of bende bilemiyorum en güzeli doğduktan hemen sonra yaptırmakmış
Sedefinpamugu Esrasuleymanoglu bizde inanmak zorundayız elbette doktora başka çare yok bildikleri birşey var demekki
Gulhnm bsk89 yani problem degil diyemem cunku herseyin farkinda oluyolar ve biraz daha travmatik olabiliyor ama tabiki belirtmek isterimki her cocuk ayni tepkiyi vermez 😊
Sedefinpamugu [bilinmeyen] doğru diyosun canım sonuçta geç de olabilir biraz eziyetli olur belki ama canı sagolsun napalim
Esrasuleymanoglu [bilinmeyen] aklı fazla kesmeden olsun bitsin isterdim,büyüdükçe canı daha fazla acıcak daha her şeyi anlicak diye.Hayırlısı böyleymiş 🤗
arasmom Sedefinpamugu sünnetten sonra pipi içine kaçıyo kilolu bebeklerde zaten gömük pipi problemi oluyo belki daha fazla içine kaçacak problem oluşacak doktorunuzu dinleyin bence
bsk89 [bilinmeyen] yok birseyi ama simdi emekleme çabaları var yaptrrsak rahatsz eder geriler mi ki dedim ondan en azindan yaşi olsa yürüse diye dusundm
Sevdelinka35 Sedefinpamugu biz yeğenimde yaşadık merak etme herhangi bir sorun değil sünnetde oldu biriz pipisinin büyümesini beklediler
Sedefinpamugu Sevdelinka35 ozaman ben 8 9 aylıkken bidaha gideyim yada kendim takip edeyim pipisini anlarım zaten
Sevdelinka35 Sedefinpamugu aynen canım Belek’le yani bir şey olmaz yeğenimde birşey olmadı şçsünnetide oldu
Htc3258 Sedefinpamugu ben doğduğunda yaptırdım çok rahat geçti doktorum çok iyiydi Canım 1 yaşında ayaklandığı için çok zor olmaz mı Allah yardımcın olsun
Sedefinpamugu Htc3258 ah salaklığın iste kuzum doğar doğmaz yaptirmaliydim ama iste bilemedim elimde varmadi sonra bide ev taşıdık falan derken kaldı kaldı gitti 😔