Nesli2510 bnmki 2ay sürdü.ne yaptıysam geçmedi sonra kendiliğinden geçti. Lansinoh,zeytinyağ,teramicyn,bepanthol,madecassol,hametan,kantaron, gümüşkapak kullandım.her emzirme öncesi ve sonrası sütünü sür göğsüne.ayvaçekirdeği jeli dediler bn ayva bulamamıştım onu deneyebilirsin.birde sürtmesin kıyafetlerin krem sürünce fln mümkünse acık bırak.göğüs pedi de kimisini tahriş ediyor