Alpereenn Minnos_baby sürekli kullanıyorum canım emziriyorum kremleyip bekliyorum biraz sonra kalkanı koyuyorum diğer emzirmeye kadar evet tam iyileşti diyodum sağmam gerekti pompayla o daha da açtı çatlakları kıpkırmızı yaptı göğüs ucumu
Alpereenn Minnos_baby inşallah bir an öncr iyileşir tüm göğüsler 😂😂 doya doya emzirebiliriz bebeklerimizi 😍
Simurg Incıa diye bi krem verdi eczacı kız iki aydır yarık olan göğüs ucum kapanmaya başladı şükür bi de ben gümüş kapal kullanıyorum sürtünmüyor kıyafetlerime