Bende ilk başlarda olmustu herkes gibi çok araştırmıştım krem falanda kullandim fayda etmedi.. Bir yerde okumustum anne sütü iyi geliyo die kendi sütümden döktüm 5 er dkka beklettim kurusun die o bana iyi geldi zamnla acısı gecti ve iyilesti. Dogru emzirmekte önemli ama allah yardımcınız olsun🙏