Arhan-Tansu yurume arkadasi aldik biz. 12 aylikken ilk adimlari geldi. Acikcasi yurume arkadasi ile yurumeyi ogrendi diyemem. Onu da cok kullanmadi. Simdi 13.5 ay bitti guzel guzel yurumesini gelistirmeye devam ediyor. Yurutecsiz olmanin bir dez avantajini yasamadim boyle de cok guzel yurumeyi ogrendi. Cokta temkinli guzel guzel ilerletti sureci bence 😬😅 Cocuk eline hicbir sey vermesekte yurumeyi ogrenecek insallah. Bence fazla dert ediyoruz. İlla bir sey almaya calisiyoruz. Gerek yok aslinda