Arhan-Tansu herseydd oldugu gibi bundada iki gorus var uzmanlarin ortaklasamadigi. ama ben kendi cocugum icin trilyonda bir ihtimal dahi olsa o riski almaya gerek olmadigini dusunen tarafim. bunun haricindedd yurutecin yurumesine faydadan cok zarari oldugunu dusunuyorum. anne icin faydali zamandan tasarruf oylamak icin sahane ama uzun vadedd iyi bissy degil bence. kizima yurutec kullanmadim 8. ayinda siralamaya 9.5 ayinfa ilk adimini atmaya basladi. suan 11 aylik ve yuruyo. bagimsiz bi sekilde. erken yurumesinidd parmak ucuna basmadigi icin oldugunu dusunuyorum. kendi oturup kalka kalka kaslarini guclendirdi. yurutecle bunu yapamiyolad malesef.