7.aydan 9.aya kadar falan kullandık biz.Öyle bindirdiğim zamanlar için dakika saymıyordum,çok zorda kalınca mesela mutfakta yanımda durmak istiyorsa onu koyuyordum işimi halledip hemen alıyordum.Zaten belli bir süre sonra istemiyorlar.Parmak ucu yürüme yapabiliyor ama bunu yürütece bağlamıyorum,her bebekte olabiliyormuş,şuan gayrt normal basıyor oğlum.Ben Aslacı değilim yürüteç mevzuaunda,suyunu çıkarmamak kaydıyla kullanılabilir