Arhan-Tansu valla canım ben yürüteç kullananlardanım.zaten sıkıldığı zaman al beni burdan diye çıs çıs çığrıyor benim oğlum.günde belki 10 kez biniyor.her birinde 20 dk kalıyor.güya bende almıycaktım ama mümkün değil yerde kendi kendine vakit geçiren bi bebek değil.sürekli ilgileneceksin ya da kucakta olacak.en azından işim olunca iyi oluyordu alıyırdum yanıma.oturuyor da üstelik(8 ay 1 günlük) ama en fazla 10 dk .sonradı durmuyor al beni kucakla diyor.dün kırıldı bizim yürüteç(büyük oğlum sağolsun) ve bugün halim içler acısı idi.e ağırda üstelik sürekli kucakta mahvoldum.allahtan gece yatmadan evimi temizlemiştim ve yemeğim kalmıştı ertesi gün için.bende alsam mı diye düşünüyorum çünkü biliyorum emeklemeye başlayınca binmek istemeyecek 1 ay için alsam mı bilemedim.