AtaAlp1 ben 20 saat suni sancı sonrası acil sezeryana alınmıştır bebek tehlikeye girdi diye o yüzden biraz endişeli bir bekleyiş ti ama iyi olduğu söylendi ve yanıma getirildi ameliyat anında o an aglamayala gulme arası birseydi yaşadığım kalbim ılık ılık oldu sanki hep tanıdığım briydi ve ben onu cooook özlemiştim 🥰 o an kalkıp kucağıma alıp çıkmak istedm ama pek mümkün değildi,🤣🤣🤣