İlk gördüğümde sadece gülümsemiştim, bi şok halindeydim. Bir de kafası ne kadar küçük demiştim içimden. Gerçekten de küçükmüş, minik doğdu minnoşum. Bebeğim doğduğunda ağlamadı,solunum sıkıntısı olduğunu anladım ama bana söylemediler bebeğini ısıtmaya götürüyoruz dediler, solunum cihazına bağlamaya götürmüşler oysa ki.. O anda bi terslik olduğunu anladım, sevinçle korkuyu aynı anda yaşadım. Çok değişik bir andı benim için..