AtaAlp1 çok ağladım ilk dört saat solunum sorunu var denilerek göstermediler gelene kadar gözüm kapıdaydı. E tabi kendim de gidemiyordum sezaryen olduğum için, eşimi yolluyordum “Git bir bak iyi mi kızım görürsün belki sonra bana söylersin” diyerek adamı sürekli darlamıştım. Pandemi var diye gitse de sürekli geri yolluyorlardı. Sonra kızımı odaya getirdi hemşireler. Geldiği gibi ağlamaya başladım kucağıma aldım şükrettim, olmayanlara da versin diyerek dua ettim. Eşim ağlarken fotoğraf çekmiş, kızıma büyüdüğü zaman göstereceğim 😊 Her zaman duamda çocuğu olmayanlara da versin diyorum, Rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤️🙏