Gokcen AtaAlp1 ilk sesini duydum tmm oksijen yakti saglkkli insallah dedim. Koklsyinca canimin ici dedim…. odaya girince bakip bakip agladimmm….
Prensesinin-annesi-2019 Ben o gece heycandan uykusuz kalmistim sabahta 6 da gidip 11.58 de doğum yaptım sezeryanla o yüzden doğum esnasında uyumuşum hemşire uyandırdı annesi kızın doğdu diye bende uyandım bi baktım kontrollerini yapıyorlardı ağlamıştım sonra odaya geçtiğimde getirdiler kızımı ve o gün O saatte doğan ilk kız bebekti hic kucagima alamamistim doktorlar hemsireler hep sevmislerdi 😍😊😊😊 hic
Agustos_mucizesi Sancının daha başında bebeğimin kalp atışları düştüğü için 8 dakika içinde kendimi ameliyathanede buldum😢. Nasıl bir stres yaşamışsam bebeğimi gördüğüm ilk anı hatırlıyorum ama ne dediğimi hatırlamıyorum 😔
sule42 Niyeyse yazilanlari okuyunca bi duygulanadim Allah isteyen herkese nasip etsin…elhamdulillah cok kolay bir dogum olmasina ragmen bende hos geldin kizim dedim ama fotograflardan asiri yoruldugum gorunuyordu
Faray AtaAlp1 neden ağlıyor demiştim, saçları çoktu ufacığımın, görmek istiyorum dedim hemen getirdiler kokladım öptüm, benim mi şimdi bu demiştim. Ah ah vallahi çok duygusaldı.
151029 AtaAlp1 haykıra haykıra ağladım iyiki geldin annem dedim ellerini tuttum bırakmak istemedim dikiş dikilirken falan hep aklım oğlumdaydı 😍
Esmece AtaAlp1 Uyandığım vakit kızım iyi mi Hüma’m iyi mi diye bagrismalarim olmuş ben acıdan ve kızımdan başka birşey düşünemiyordum o an ameliyata girerken de çok donuktum nasıl hissettiğimi sorduklarında cevap bile verememistim oysaki heyecan mutluluk kızımın gelecek olması eee tabi ustunede korku bütün duygular iç içe insan anlatmakta güçlük çekiyor😍😊🌹
A_y_can34 AtaAlp1 ben ağlıyordum sezeryana girmiştim acilen sesini duyar duymaz bebeğim dedim… Seni çok seviyorum oğlum dedim… Nefes alışverişi yavaslamisti
Aliye07 AtaAlp1 İlk ağlama sesini duydum,gözlerimi açtığım zaman gördüm yüzü gözü kan normalde beni kan tutar bakmaya doyamadım, şaşkınlıktan ve kendime daha gelemediğim için sanırım bilemiyorum bu benim bebeğim mi diye sormuştum. 😂
Mervetrmn AtaAlp1 ilk ameliyathanede görmüşüm fotograflarmz var aglamısım nasıl güzelsn sen demişim bunları miş muş diye anlatıyorm cnkü ben hatırlamıyorum 😅 snra odaya gectgmzde temizleyip getirdklernde sıcak sıcak terlemiştim çok heyecanlıydm biraz agrım vardı kucagıma alır almaz geçmişti sanki öptüm öptüm kokladm miss gibi kokuyodu ve cok güzeldi ne kdar güzelsn sen hoşgeldn dedm ama sadece 1 dakika kalabildi snra aldılar 😣 solunumda skntı vardı verilen suni sancıdan dolayı cok zordu bnm için cok şükür smdi cok iyiyiz ve artk hep koynumda
Prensinannesii Mervetrmn aniden sonra sezeryan mı oldunuz bende suni aldım ve oğlum morarmış tı yanımda kalamadı suni kötü bir şey ya
Melegimmm9 AtaAlp1 Eşimim ellerini sıkıca tutmuş ağlıyorduk ikimizde ilk sözlerin ama sen çok güzelsin annem ağlama güzel kızım ağlama ağlama olmuştu❤ Ameliyathane deki herkes şaşırıp gülmüştü çocuğun daha ilk ağlamasonda ağlama annem diye ağlayan bir anne ağlamaktan kendinden geçmiş bir baba 😂
Melegimmm9 Melegimmm9 Kızım bir yandan saçlarımı yolmak için tepemdeyken bu kadar yazabilmişim 😂 Her yer yazım yanlışı umarım anlayabilirsiniz 😂
Deletedmom501 AtaAlp1 benim doğumum aniden oldu kontrole gitmiştim 38. Haftadaydık. Bebek karnımda 36 haftada kalmış ahhgg bana demezler mi gelişim geriliği.. Odadan çıktım dünyalar başımda yıkık.. Ağlaya ağlaya doktor kağıdı imzslsttı yukarı çıktık falan ama bişry söyleyeyim mi çok güzel Di Bi yandan o bekleyiş rvry biraz korkmuştum ama.. Doğuma aldılar belden uyuşturdular. Ben ameliyatı izliyorum o metal yerden sıkılmıştım artık çünkü.. Baktılar ben dirayetliyim kimse beni teselli bile etmedi 🤣 minnoşum doğdu maviş gözlü hemşireler seve seve öldü ayy ne tatlı diye.. Annem dedim sen çok tatlısın orda heyecanlandım… Sonra brni sedyeye koydular götürüyorlar… Çeyrek bozdurmuşlarr…iştr diyorlar şu kadar dalan fistan dedim bende bozdurdum 18 tane şu bu ayy çok komikti görseniz.. Millet bana şaşırdı 🤣🤣🤣 çoook normaldi olması gerken gibiydi
Prensinannesii AtaAlp1 doğduğunda ağlamıuordu ve morarmış tı neden ağlamıyor die söyleniyordum ebede ağlıcak ğllıcak sonrada niye ağlıyor diyeceksin demişti ama iki saat kadar göremedim yüzü mosmordu oksijen verdiler
Mervetrmn Prensinannesii evt cnmmm suni sancı verildi suyum geldi ama sancm hiç yoktu normal dogum gibiydi ama acılma olmaynca ve yorulunca oglum sezeryan oldm morarma olmadı ama hızlı nefes alıp veriyodu
kar_kristali AtaAlp1 oğlumda ilk gördüğümde anne ağzı kocaman demiştim ağladığında 🙈anestezi etkisi sanırım fındık gibi ağzı var oğlumun😂kızımda 35 haftalık piramatüre doğdu ciğer geliştiricidenvurulmamışız ilk sözüm doktora nefes alıyormu oldu ağlayınca bir oh çektim hamdolsun iyiki varlarım
Eslemmomy AtaAlp1 ben 27 saat sancı çektikten sonra sezaryen oldum çok yorgundum bir an önce doğsun istiyordum küçüktü baya ne hissedeceğimi bilemedim
Nrsntlk AtaAlp1 o an spinalin ve sezeryanın verdiği korkuyla yüzüne baktım şaşkındım tecrübesizdim. Çok garip bir andı anne olmuştum artık. 3.5 senenin sonunda o kadar hengameden sonra artık anneydim ve kayınpederimin küçük versiyonu bir çocuk doğurmuştum 😁 o an gülsem mi ağlasam mi çok şaşkındım. Duygum var mıydı yokmuydu herşey belirsizdi
Leylaninannesii AtaAlp1 Spinal sezeryan da sesini duyduğum an gözümden yaşlar boşaldı bi anda mutluluktan (hazırda bekliyorlarmış😁) “Ama sen çok güzelsin..” deyip öpüp ağlamaya devam etmiştim 😍😍😍