zeynep_krktk AtaAlp1 Dogumhaneden çıkıp odaya getirdiklerinde anneme eşime sordum getirdiler mi gördünüz mü diye sormuştum ben çok ağlarım diyodum ama o heyecanla elim ayağım titriyodu sesim titriyodu çok şaşkındım tarifi yoktu o duygunun 😍 doğar doğmaz eşimin kucağına vermişler oda ayrı şaşkın titriyodu 😅❤️
seydaac AtaAlp1 ben de tam tersini söylemiştim 😁 ultrason da hep iri çıkıyordu en son kilosu 4000 civarı idi, odaya geldim kucağıma aldım, ‘Hani iri bebekti bu küçücük’ dedim 😁 3500 kg doğdu minicik ti 😁
muhammed_eminin_annesi Doğar dogmaz götürdüler üstünü filan giydirdiler beraber odaya indik çok duygulandim saskindim minicikti kucağıma almaya zorlanmadim zaten normal doğumdu ayaklandim hemen
Hasanveannesi AtaAlp1 aşırı şaşırmıştım bu benim mi diye bağıra bağıra ağlamıştım bide ebeye aaa saçlarıda uzunmuş demiştim çok tarifsiz bi andı gözleri açıktı herkes gülmüştü bu çocuk ilerde gözü açık olacak diye😂
Annebalisi AtaAlp1 Getirip yanağıma koydular “ama bu çok çirkiinn”dedim 😂 sonrada “çok güzel kokuyor” dedim o günkü kokuyu hala unutamıyorum dünyanın en güzel kokusu💘
mirayybebek AtaAlp1 şok oldum ne yani ben annemi oldum bu kücücük kız benim kızımmı dedim ağladım. tansiyonum fırlayınca önümü kapatılar anestezi dokturu😄
Edanurdg AtaAlp1 sorunlu bir gebelik geçirmiştim bebeğim kilo almıyordu zorunlu sezaryen oldum. İlk gördüğümde ama çok küçük iyi mi kızım 2500 kilo var mı demiştim. Aklımdan hiç çıkmıyor o an hayatımın en en en mükemmel anıydı
Minikpapatyamm AtaAlp1 sezeryan oldum doğumhanede gösterdiler fotografimizi çektiler ben şaşkınlıktan hiç tepki veremedim sadece doğduğunda sesini ilk duyduğum da içim titredi 😊 odaya geldiğimde direk kucagima verdiler boş boş baktım hiç konusamamistim😅
YusufTalhaveAnnisi AtaAlp1 onu kötülüklerden nasıl koricam diye düşünmüştüm bide bana dikiş atılırkençok ağlıyo neden ağlıyo diye üzülmüştüm meğer ağlaması iyi bişeymiş doktorum bırak ağlasın annesi ciğerleri açılıyo demişti sezeryan oldum ama o an ameliyathanede hiç bir acıyı hissetmedim hep aklım yavrumdaydı niye ağlıyo diye annelik bambaşka bişey kucağıma alıp sarılıp susturmak istemiştim doğup ilk gösterdiklerinde çok büyük bi sorumluluk hissetmiştim ve bundan çok gözüm korkmuştu allahın bana emaneti sonuçta 😌 he bide ense kalınlığı vardı yok down send olablr yok zeka geriliği bilmem ne demişlerdi her yerde direk sordum bişeyi var mı diye
Cagankdr YusufTalhaveAnnisi sezeryan doğum oldu.. ilk ağlama sesini duydum ağlamıştım ama hemen göstermediler bana doğumdan sonra ameliyat olmama gerekiyordu sorup durdum nerde nezaman görcem diye kafalarını şişirdim getirdiler ama ellerim bağlıydı uzaktan baktım parmaklarını oynatıyordu hoc unutmuyorum o anı harikaydı hemen götürdüler ben 3 saat daha ameliyatta kaldım oldum meraktan çıktım hala bekletiyorlar serum bitecekmiş yıktım geçirdim ortalığı odaya götürün beni diye şükür gördüm bebeğini hemen alıp emzirmiştim allahım şükürler olsun harika bir duygu unutulmaz mutluluk
Mom14 AtaAlp1 ben komple baygın olduğum için kızımı doğum anında göremedim odaya geldiğimde gördüm kızım zayıf doğduğu için görür görmez ağlamaya başladım bune bune bendenmi çıktı bu çok küçük nasıl bakcaz diye. O kadar beyazdıki benden çıktığına inanamadım 🤣🤣🤣
Cevriyerdogan AtaAlp1 Ben onu ilk gördüğümde bu kadar küçük bisey nasil boyle bi aci cektirdi diye düşünmüştüm ufacıktı 😂
Tuanam5820 Normal doğum yaptım kızım doğduğu gibi kucağıma attılar ilk olarak Allahım çok şükür o benim kızım hoşgeldin annem Güler yüzlü merhametli ol inşallah dedim çok sancı çektim göz yaşlarım ve dilim damağım kurumuştu ama o anı hiçbirşeye değişmem 😍😍
Ruyaalya AtaAlp1 aaa doğdu mu benim güzel kızım en güzel en şahane en paha biçilemez bişey benim hayatıma geldi tarifi olmayan his ti o an çok şükür bın şükür . hoş geldin annecim deyip burnu büyük mu hocam küçük burunlu demiştiniz ultrasonda diye sormuştum🙈😂😍neyse ki fındık burunlu prensesim oldu şimdi 2 ay 21 günlük olduk sağlıkla büyüsün bebisler 🤲🥰😍
2bebelianne__ AtaAlp1 kızımın ağlama sesini duyar duymaz ağlamaya başladım gelip yanağıma dokundurdu hemşire gözünden akan yaş tenime değdi sıcacıktı doktorumuz o anın resmini cektı kızımla ilk resmimizi 😍 aşkım benim çok güzelsin diyip öpüp ağlamıştım hala gözlerim dolar hatırladıkca 😍
2lokummannesiii AtaAlp1 şoktaydım sadece iyi mi diye hemşire giydirirken baktım sonra geldi öptürdü bana uyuşuk olduğum için pek bir şey anlamadım ama yine de içim bir hoş olmuştu ahhh canım oğlum 🥰🥰🥰🥰